Horní menu

Drobečková navigace

Aktuality > Základní škola > Aktivity školy > Škola v přírodě 2014 - Napsali děti

Škola v přírodě 2014 - Napsali děti

Přijeli jsme na Ranč u řeky v Tavíkovicích. Potom jsme se ubytovali a večer jsme spali. Jako každý den jsme měli rozcvičku a snídani. Moc dobrou. Druhý den jsme šli do Přeskač do podzemí. Třetí den jsme se šli koupat do Tavíkovic. Čtvrtý den jsme si hráli různé hry a soutěže. A večer jsme měli stezku odvahy. A taky před stezkou odvahy jsme měli táborák a jezdili jsme na koních. A dnes už jedu domů a musím si sbalit.
Hanička

Škola v přírodě 2014 3. třída
V neděli jsme sem přijeli a pak jsme šli ven. Šli jsme se projít do lesa, a potom jsme hráli přehazovanou.
V pondělí jsme se ráno probudili a šli jsme na rozcvičku, a pak jsme měli snídani a po snídani jsme se šli učit. A pak jsme měli oběd a po obědě jsme měli polední klid. Po poledním klidu jsme šli do Přeskač do podzemí a kostela. Pak jsme se koupali.
V úterý jsme měli snídani a šli jsme se učit. Pak jsme měli oběd a polední klid. A pak jsme šli do Tavíkovic, do Domu u lesa se koupat.
Ve středu měli jsme snídani, a pak jsme chodili po třech do lesa, tam jsme hledali papírky na body. A pak jsme se koupali a tu hru vyhráli. Martin, Dominik a Pepa vyhráli v čase.
Ve čtvrtek po snídani jsme hráli stopovanou a zpátky jsme jeli traktorem.
Martin Polák

Škola v přírodě
V neděli jsme přijeli na školu v přírodě. Bydlíme v hotelu. Mám pokoj č. 15, jsem tam s Nelčou a Andrejkou. V pondělí jsme šli 3 km do Přeskač do podzemí a další 3 km na Ranč u řeky. Pak jsme se převlékli do plavek a šli jsme do bazénu si zaplavat. Ten bazén stojí před hotelem, a když jsme už nechtěli, tak jsme se na dlaždičkách opalovali. V úterý jsme šli do Tavíkovic, do bazénu. Kde jsme hráli ve vodě různé soutěže např. o nejrychlejšího plavce, hledání věcí pod vodou a šli jsme do vířivky a ještě jsme skákali do vody. Když jsme přišli do hotelu, tak jsem se šli koupat před hotel do studeného bazénu, protože bylo horko. Ve středu jsme se učili. Až jsme se doučili, měli jsme soutěž. V té soutěži jsme šli 2 třeťáci a 1 prvňák, byla to soutěž o rychlosti a chytrosti. Pak jsme se zase šli koupat do studené vody, protože bylo zase vedro. A za chvíli jsme šli na oběd. Pak po obědě byl polední klid, kdy si můžeme hrát různé hry a odpočívat. A potom jsme šli znovu do bazénu. Pak jsme hráli hry. Andrejka donesla Uno, tak někdo s námi hrál Uno. Potom jsme dělali soutěž hádání písniček. Pak jsme měli diskotéku, kde jsme tancovali a měli jsme soutěž v tancování a vyhrál to Josef Chaloupka a Iveta Divišová. A pak kdo chtěl, tak šel jezdit na koni a pak jsme šli opékat špekáčky. Potom jsme měli diskotéku a stezku odvahy. Dnes jsme hráli stopovanou, pak jsme jeli traktorem a každý řídil. Pak jsme jeli vlečkou na třešně a trhali jsme je z vlečky. A jeli jsme dál až na Ranč. A pak jsme si zabalili a šli jsme dolů a hrajeme hry, a když přijdou rodiče, jedeme domů.
Beáta Richterová

Ranč u řeky v Tavíkovicích
Jednoho krásného dne, v neděli, jsme přijeli na školu v přírodě.
První den: Šli jsme do Přeskač a tam jsme šli do podzemí a byly tam úlomky keramiky.
Druhý den: Jsme šli na koupání do Tavíkovic do Domova u lesa a tam jsme byli ve vířivce.
Třetí den: Jsme hádali a chodili v lese a museli jsme najít praporky a lístečky, které jsme museli hádat. A také jsme měli stezku odvahy. Já jsem šla s Andrejkou, Beou, Nelčou, Ivetkou a Mirkem.
Čtvrtý den: Hráli jsme stopovanou, kde nás už bolely nohy z hrbolů. Potom jsme se vraceli traktorem a já jsem ho také řídila. A už jedeme domů
Ivetka

Škola v přírodě Ranč u řeky
V neděli jsme přijeli a šli jsme na pokoj číslo 15, pak jsme si vybalili, pak jsme si snědli večeři. V pondělí jsme vstali a šli jsme na rozcvičku s Míšou, pak jsme si šli ustlat, umýt si obličej a vyčistit zuby. Po poledním klidu jsme šli do Přeskač do podzemí, a pak jsme šli spát. V úterý jsme vstali, šli jsme na rozcvičku a pak jsme šli na snídani. Pak jsme si šli ustlat postele a umýt si obličej a vyčistit si zuby. A pak jsme šli na oběd. Po poledním klidu jsme šli do Tavíkovic. Ve středu jsme měli stopovanou, pak jsme měli večer diskotéku. A pak večer jsme měli u táboráku opékání špekáčků a potom jsme jezdili na koni. Ve čtvrtek jsme vstali, vyčistili jsme si zuby a po odpoledním klidu jsme hráli stopovanou a to je konec školy v přírodě.
Andrejka

V neděli jsme vybalili, šli jsme na procházku do lesa, pak jsme šli hrát přehazovanou a šli jsme spát.
V pondělí jsme vstávali a šli jsme na rozcvičku, a pak jsme šli na snídani. Pak jsme se šli učit a pak jsme šli pěšky do Přeskač do podzemí a pak jsme šli plavat.
V úterý jsme se probudili a šli jsme na rozcvičku, pak jsme se šli nasnídat. Šli jsme se učit a pak jsme šli na výlet do Tavíkovic plavat. A pak jsme šli hrát hry, pak jsme šli do ubytovny tancovat na diskotéku.
Ve středu jsme se učili a pak jsme šli do lesa vyplňovat otázky, a pak jsme šli na stezku odvahy.
Ve čtvrtek jsme šli celé poledne do lesa vyplňovat otázky.
Tomáš Kuldán

Ranč u řeky v Tavíkovicích
Jednoho dne 8. 6. 2014 v neděli jsme přijeli na tábor. Prvního dne jsme šli do Přeskač. Viděli jsme tam podzemí, kde byly úzké chodby. Měli tam vystavené keramické památky. Druhý den jsme šli do Tavíkovic, do Domova u lesa do velikého bazénu. Hráli jsme tam veliké soutěže a skákali do bazénu. Po plavání jsme šli do vířivky. Třetího dne jsme ráno chodili a hádali otázky. A večer jsme jezdili na koni. Čtvrtého dne jsme šli stopovanou. A zpátky jsme jeli traktorem